RAYUAN BANTUAN AMAL JARIYAH UNTUK KOS BAYAR KECEMAS IBUNDA SAYA

dari Akhuna al-Ustaz Islam :

RAYUAN BANTUAN AMAL JARIYAH UNTUK KOS BAYAR  KECEMAS IBUNDA SAYA

Dengan segala hormatnya  saya ingin memaklumkan bahawa cahaya mata saya UMMI telah menghadapi masalah kecemasan dengan penyakit parah di bahain leher oleh kerana itu terpaksa dihantar ke hospital (Chittagong Medical Center) Bangladesh kerana di Wilayah Arakan Myanmar tiada kemudahan Untuk menjalankan pembedahan yang berkaitan tersebut.  pagi tadi adek saya  ust Mohammad Hares   telah diberi tahu pada hari selasa ini 01-06-11  akan menjalankan urusan pembedahan di bahagian lehernya dan kos penbedahanya amat tinggi Sebanyak TAKA 40,000 mpat puluh ribu bertukaran RM20,000,  oleh kerana itu  deri pihak keluarga saya  terpaksa mohon bantuan dari  saya  tetapi saya tiada dapat membantu mereka  oleh kerana itu  saya terpaksa merayu kepada suadara yang tertentu supaya meringankan  kos tersebut.

Tuan !  Siapakah akan membantu kita melaikan saudara sendiri kerana di Myanmar tiada ada Hospital kerajaan untuk kemudahan awam mahupun Islam  sedangkan Rohingya dizalimi oleh kerajaan Myanmar sendiri semata-mata Dunia.

Harapan Tuan boleh tolong berusahakan dana bantuan kecemasan tersebut mudah-mudahan diberkati Allah


Bantuan kewangan dengan pelbagai Amal khairayah Tuan dan Puan Amat dihargai ganjaranya amat besar dari sisi Allah. a’amin ya rabbal a’alamin

Wakil daripada Ummi

Mohammad Islam Sultan Ahmad (H/P  019-5966998)

Nama: Ibu Saya   :  Habibah @ Khatijah
Dari Hospital Kerajaan Bangladesh (Chittagong Medical Centre)

H/P  :  0088018-30368703   adek Ust Mohammad Haress
di Hospitan Cittagong, Banglades

Dikirim dalam Minda Presiden

Tinggalkan Jawapan

Perhubungan TERAS

Bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai TERAS Pengupayaan Melayu (TERAS), sila hubungi:

Salman Siddiqiy (019-4013782)
Cikgu Azmi (019-4744856)
Tarmizi (017-5606131)

KELAS BAHASA ARAB
(selangkah memahami al-Quran dan As-sunnah)
Di Kiosk Palestin, Sungai Petani
Hubungi : Ustaz Salman 019-4013782

laman utama
Jumlah Pengunjung
  • 330,856 hits
Kalendar
Jun 2011
I S R K J S A
« Mei   Jul »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
